Дарынды оқушылармен жұмыс
ЖОСПАРЫ
2019-2020 оқу жылы
Рет саны |
Іс-шара мазмұны |
Өткізу формасы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Пәндік қауымдастықтар бойынша жұмыс жоспарын құру |
ӘБ отырысы |
тамыз |
ӘБ жетекшілері |
2 |
Білім алушылардың қызығушылығы мен бейімділігін зерттеу: дарындылық өлшемдерінің барлық түрлерін нақтылау: зияткерлік,академиялық, шығармашылық, көркем т.б Диагностика және жеке әңгімелесу |
Сауалнама алу, әңгімелесу
Зияткерлік ойындар |
қыркүйек |
Сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, психолог, ӘБ жетекшілері |
3 |
Әр пәндік қауымдастықта білім алушылардың тізімін қалыптастыру |
Деректер банкін құру |
қыркүйек |
ӘБ жетекшілері |
4 |
Мектепішілік пәндік олимпиадалар |
1 кезең 2 кезең |
Қараша сәуір |
Директордың ОІЖ орынбасары, ӘБ жетекшілері |
5 |
Пән олимпиадаларының аудандық кезеңіне қатысуға дайындық |
мектепішілік олимпиадаларының жеңімпаздарымен жеке сабақтар |
қараша |
Директордың ОІЖ орынбасары, пән мұғалімдері |
6 |
Зияткерлік марафонның 1 кезеңінің нәтижелерін қорытындылау |
Әдістемелік кеңес отырысында есеп беру |
қараша |
Директордың ОІЖ орынбасары |
7 |
Практикалық сабақ "Зерттеу жұмысының, көрсетілімінің рәсімделуіне қойылатын талаптар" Шығармашылық жұмыстарын рәсімдеуді бастау. |
Ғылыми жобалармен айналысатын топпен сабақ |
қараша |
Минигалиева А.Р. |
8 |
Жеке кеңестер және ғылыми жобаларды рәсімдеу бойынша жұмысты аяқтау |
|
қараша |
Пән мұғалімдері |
9 |
«Зерттеу жұмыстарын қорғау әдістемесі» секцияаралық сабақ |
Оқу сабағы |
наурыз |
ОҒҚ жетекшісі |
10 |
«Дарынды балалармен жұмыс презентациясы» атты онкүндік. Пәндік ӘБ дарынды балалармен жұмысы |
Ғылым және шығармашылық апталығы |
сәуір |
ӘБ жетекшілері |
11 |
Әр түрлі бағыттар мен деңгейлердегі конкурстарға, жобаларға қатысу |
|
Жыл бойы |
Директордың ОІЖ орынбасары, пән мұғалімдері |
12 |
«Кенгуру» халықаралық ойын-сайысына, «Русский медвежонок - языкознание для всех», «Золотое руно», «Ақбота» конкурстарына қатысу |
|
Жыл бойы |
Директордың ОІЖ орынбасары, пән мұғалімдері |
13 |
Спорт секцияларының жұмысы |
|
Жыл бойы |
пән мұғалімдері |
14 |
Үйірмелер жұмысы |
|
Жыл бойы |
пән мұғалімдері |
15 |
Дарынды балаларға күрделілігі жоғары деңгейдегі тапсырмаларды іріктеу |
Сабақтарда, сараланған үй тапсырмалары |
Жыл бойы |
ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері |
16 |
Дарынды балаларды психологиялық тұрақтылық, өзін өзі реттеу, шығармашылығын өздігінен дамыту дағдыларына үйрету |
Тренингтер, дәріс-семинар сабақтары |
Жұмыс жоспары бойынша |
психолог |
17 |
Осы мәселе бойынша мерзімді баспасөз материалдарын жинақтау және жүйелеу |
Теориялық және әдістемелік материалдар мен ұсынымдар қорын құру |
Жыл бойы |
Директордың ОІЖ орынбасары,мектеп кітапханашысы |