Информатика және химия пәндері бойынша көптілділік бойынша әдістемелік әзірлеме.
Бұл жұмыс 3 негізгі бөлімнен тұрады. Төмендегілердің әрқайсысы алдыңғысын толықтырады. Жұмыстың мәні мынадай:
теориялық ізденіс бөлімі ізденіс әрекетіне, зерттелетін мәселенің жай-күйі туралы бақылауларды жинақтауға арналған.
Осы тақырып бойынша белгілі бір ғылыми-зерттеу жоспары құрылып, оқушылар арасында ағылшын тілінде оқытылатын информатика және химия пәндері бойынша тәрбие деңгейі зерттелетін тұжырымдық эксперимент жүргізілді. Эксперименттік бөлім қалыптастырушы экспериментті жүзеге асырумен байланысты. Бұл бөлімге ойын түрінде информатика мен химияның 2 пәнін оқытудың оңтайлы құралдары мен әдістерін табу кіреді. Зерттеуге Ақкөл ауданы, Горький атындағы мектеп – балабақшасының 9 және 10 сынып оқушылары қатысты. Қорытынды жалпылау бөлімі белгілі бір нәтижелер мен қорытындыларды қалыптастырумен, осы ойынды құрастырумен байланысты, оны оқушылардың өздері жасаған.
/public/files/2022/1/27/270122_122004_metodicheskaya-razrabotka.rar